Artvin Belediyesi Ramazan Yardımı Başvurusu Nasıl Yapılır? E-Devlet Başvuru

Artvin Belediyesi Ramazan Yardımı Başvurusu Nasıl Yapılır?

Artvin Belediyesi her yıl Ramazan ayında muhtaç durumdaki vatandaşları için yardım kolisi desteği vermektedir. Başvuru yapmak için Artvin il sınırları içerisinde ikamet ediyor olmanız gerekmektedir. Başvuru işlemlerini belediye binasına bizzat giderek gerçekleştirebilirsiniz. Başvuru için belirli belgeler talep edilmektedir.

Başvuru için gerekli belgeler:

  • İkametgah belgesi
  • Fakirlik belgesi (muhtarlık tarafından verilmektedir)
  • T.C. kimlik kartı fotokopisi

Başvuru sahibinin durumuna bağlı olarak ek belgeler istenebilmektedir.

Kimler Ramazan Yardımı Alabilir?

Ramazan yardımı gerçekten ihtiyacı olan kişilere yönelik yapılan bir sosyal yardım türüdür. Yardımdan yalnızca belirli kişiler yararlanabilirler. Bu kişiler;

  • Geliri düşük olan ya da herhangi bir gelire sahip olmayanlar
  • Sosyal güvencesi olmayanlar
  • %40 ve üzerinde fiziksel ya da zihinsel engeli bulunanlar
  • Bakıma muhtaç olan hastalar ve yaşlılar

Başvuru sahibinin belirtilen durumlarda olması gerekmektedir.

Ramazan Yardımı Kolisi İçeriği Nedir?

Belediye tarafından ihtiyaç sahibi ailelere Ramazan ayında erzak ve gıda yardımı yapılmaktadır. İçerisinde temel gıda ürünlerinin bulunduğu koliler şeklinde yapılan Ramazan yardımından yalnızca başvuru şartlarına sahip olan kişiler yararlanabilirler. Kolide bulunan temel gıda ürünleri şu şekildedir;

  • Fasulye
  • Bulgur
  • Sıvı yağ
  • Şeker
  • Un
  • Pirinç
  • Peynir
  • Nohut
  • Erişte ve Şehriye
  • Mercimek

Artvin Belediyesi Ramazan Yardımı Başvurusu Nereye Yapılır?

Başvuru talepleri online olarak https://www.turkiye.gov.tr/icisleri-sosyal-yardim-talebinde-bulunma-ve-talebi-sorgulama-4671 adresinden ya da belediye binasına bizzat giderek yapılabilmektedir. E-Devlet hesabınız ile online olarak başvuruda bulunabilmek için ilgili adımları takip etmeniz gerekmektedir.

Online başvuru adımları:

  1. “Kimliğimi Şimdi Doğrula” butonuna tıklayın.
  2. T.C. kimlik numaranızı ve e-Devlet şifrenizi girin.
  3. “Giriş Yap” butonuna tıklayın.
  4. “Uygulamaya Git” butonuna tıklayın.
  5. “Yardım Başvurusu Yapılacak Belediye” bölümünden Artvin belediyesini seçin.
  6. Başvuru formunu eksiksiz bir şekilde doldurun.
  7. “Kaydet” butonuna tıklayın.

Başvuru işlemleri yaklaşık olarak 30 gün kadar sürmektedir ve başvurunuzun hangi aşamada olduğunu online olarak sorgulama yaparak takip edebilirsiniz.

Yorum yapın

tokat haber - tokatgazetesi
meritking madridbet kingroyal giriş kingroyal meritking giriş